четвртак, 23. април 2015.

svaki početak

Mislim da sam nešto postigla, smislila i imam plan. 
Onda shvatim trudna sam. Pa shvatim nisam baš mnogo postigla, sve što sam smislila nije tako stabilno i plan mi više manje zavisi od drugih. Otvorim trudničko bolovanje i odjednom imam više vremena za sebe. 
Takođe saznam da mi neće biti baš redovne isplate dok sam na trudničkom. Hvata me panika i razmatram koje su najbolje opcije da nađem način da zaradim više.  
Smislila sam: da se upišem na norveški i odem odavde, da započnem posao oko organizacije događaja, da se bavim marketingom preko neta, a sve za slučaj da kad mi se bolovanje bude završilo, početkom 2017. godine, mi ukinu radno mesto ili nekog drugog prime umesto mene. 
Ovo je blog o tome kako se ja koprcam u novonastaloj situaciji.

Нема коментара:

Постави коментар