субота, 25. април 2015.

Tuborg kampanjac

Baš mi je zanimljivo da je troje ljudi pročitalo moj blog, pitam se da li se i ja računam u tu brojku. Verovatno ima veze s tim što ga nigde nisam podelila, ali ne želim taj publicitet :)

Povremeno dobijam kampanje od sajta Beeshaper.com na koji sam se ranije, pre par meseci, prijavila. U međuvremenu sam se i prijavila na Payoneer i na kućnu adresu dobila njihovu karticu preko koje dobijam isplate. Suština je da se šeruju reklamne kampanje na društvenim mrežama, i svaki put kad neko klikne na moj link, zaradim nešto. Do sad sam zaradila oko 85$. Mislim da je to skroz ok, za tako malo posla. 


E sad, kampanja koja je u toku je za Tuborg nagradnu igru, koju svakog dana podelim na FB i Twitteru, kao i u mejlu, preko Vibera i kako god se setim. To izgleda nekako ovako:


http://eshp.info/n4n4639-n8n5k  


#TuborgColors
#Roskilde
#Beeshaper









Cilj ove kampanje je da zaradim maksimum novca za 13 dana, što je u ovom slučaju 30$. Srećno mi bilo!!


Нема коментара:

Постави коментар